05.04.2011

LITT GLIMT FRA EN DEILIG HELG!

Vi har hatt en deilig helg på hyttetur. Skikkelig påskevær, med sol og 10-12 grader. Lange, gode måltider, shopping, bading og testing av nedover ski etter gammelt. Og ikke minst superkoselig vertskap. Og de som har vært hjemme ser ut til å ha hatt en fin helg de òg. Så dette har gitt mersmak, spørs om ikke det må gjentas om ikke så alt for lenge...............

 Her koser min kjære, veninnen min og jeg oss lørdagskveld. Deilig med 40 grader i vannet og massasje.....

Veninnen min shoppet lysekrone, som ble hengt opp i grillhytten. Det ble utrolig fint.

 Et par gamle barneski, som bestefar til veninnen min har laget, prydet ene veggen i grillhytten.

Og et par gamle voksenski og veninnen min sin sparkstøtting prydet fjellveggen som er inkludert i grillhytten.

Får jo veldig lyst på hytte selv, når vi er på besøk på andre hytter. Men kanskje vi får nøye oss med å bygge vegger på hagestuen vår i første omgang........

GODE ØNSKER FOR EN FLOTT TIRSDAG!

4 kommentarer:

  1. Høyrest ut som det har vore ei koseleg helg:)
    40 grader i vatnet er godt og behageleg... for ein frostpinne som meg...
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt dåke kosa dåke!;-) Klem

    SvarSlett
  3. Høres deilig ut! Lenge siden jeg har vært på hytte, men den der så veldig flott ut! Godt å bare være litt kjærester og ha litt voksentid ja. Vi var ute på lørdag for første gang sammen med venner. Lobbybar, revy, middag og ut etterpå. Utrolig kjekt etter gammelt :D

    SvarSlett
  4. Liv Bratland Øvrehus11.04.2011, 09:11

    Kjempefine bilde :) av ei veldig koselig helg <3 dette må me gjenta snart ! :)(så kan du hjelpa meg litt meir med interiør :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥