19.06.2011

MARIUS TUNIKA!

Er så heldig å ha en mamma som liker å strikke til ungene mine. Jeg kan strikke selv òg, men liker meg best ved symaskina. Så da jeg fant mønster på en Marius-tunika til vesla, var det ja med en gang, når jeg spurte om mamma ville strikke den til henne.
Jeg valgte litt andre farger enn det som var i oppskriften. Ser det ikke så godt på bildene, men i mønsteret er det hvitt og lysrosa. 
Tunikaen ble kjempefin, og blir god og varm å ha på seg til høsten/vinteren.

Tusen takk for hjelpen mamma.

FIN SØNDAG TIL ALLE!

2 kommentarer:

  1. Nydelig Tunika!! Flink mamma du har ;-)
    Fin søndag til deg og, klem <3

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Det er så artig at det gamle mønsteret har kommet til heder og ære igjen :-))

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥