22.07.2011

KOSELIG TUR TIL HUGLO!

På onsdag var vi på båttur med yngste bror m/fam, til mannen min. Målet for turen var en øy ca 20 min med båt fra her vi bor. Øya heter Huglo, og det er noen gruver der, samt flotte turstier. Været var sånn noelunde når vi reiste. Men vi hadde ikke vært der mange minuttene før det begynte å hølje ned. Vi fikk sett gruvene, men noe tur rundt øya ble det ikke.
I bukta der vi ankret opp lå der er en gammel mølle, og vi søkte tilflukt i den. Mennene ble satt til å grille utendørs, og vi damene og barna satt i mølla og koste oss med mat, drikke og levende lys.
Vesla og minsten koser seg med grillmat.

Og det gjorde min kjære og jeg òg.... 

Min flotte svigerinne og svoger. 

Var ikke store mølla, men der det er hjerterom er som kjent husrom. Vi koste oss alle sammen.

Nå er svigerinne og svoger m/fam reist til Hellas, og får nok mer sommer enn vi den nærmeste uka.

Hipp hurra for min kjære mann som fyller 40 år i dag.

GOD HELG TIL ALLE SOM KIKKER INNOM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥