01.08.2011

BURSDAGSKORT!

Vi er som tidligere nevnt i Sunnfjord på ferie. Og i går var bror min m/familie og grillet sammen med oss her hos foreldrene mine. Da vanket det bursdagsgaver på nestsjefen, vesla og meg. Og jeg fikk det nydelige teppet som svigerinna mi har laget. Har pakket det i bilen, så det må blogges senere.....

Men alle 3 fikk flotte bursdagskort, laget av den samme kreative dama.....

Kortet til venstre fikk min kjære, midterste var til vesla og det til høyre var til meg. Det er så lite som skal til før et kort blir så forsegjort og personlig.

Tusen takk, Sonja, du er kjempeflink.

EN STRÅLENDE UKE TIL STORE OG SMÅ!


3 kommentarer:

  1. Hei hei
    Så fine kort!!! Og nydelige kjoler til dere under her. Ellers ser jeg dere har gjort litt av hvert siden sist jeg tittet innom.....nå har jeg oppdatert meg på deg ;)
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Hei igjen - Glemte å kommentere det siste bildet, utav deres nydelige barn..Noe så bedårende..Tre staute gutter og så den lille prinsessen - et utrolig nydelig bilde:o)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Utrolig koselig å høre fra deg - og kjekt å være tilbake i Blogglandia:-D
    Kjempeflotte kort - skulle ønske jeg var like tålmodig!
    Nyyt disse siste sommerdagene!,
    klem Hege.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥