12.10.2011

KARTELL

I flere år har jeg ønsket meg en KARTELL lampe. Til bursdagene våre i sommer fikk vi en del pengegaver, og på fredag flyttet en KARTELL lampe inn til oss. Er strålende fornøyd, og lampa har funnet sin plass på det nye skapet i stua.

Lampa er ca 50 cm høy, og er ikke av den største utgaven.

Passet så godt her på skapet.....

Nips og naps har byttet litt plass. Og for øyeblikket ser det slik ut, men det kan jo fort forandre seg.

Skapet har fått koselig tekst på skuffene.

GOD ONSDAG!

2 kommentarer:

  1. Åja! Kartell lampene er kjempefine!!☺
    Sia du skriv bursdagane "våre"..regne meg mannen var med på det og hehe☺ Min kjære ville nok aldri vert med å kjøpt ei lampe for sine bursdagspengar hihi☺

    Kjempesøt ugle du vann under her☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Ugla er knallsøt! Og jeg har også gått og kastet lange blikk etter den reinen fra Kremmerhuset... Har en fugl fra Indiska stående nå, men den er veldig vårlig, og nå føler en for litt utskiftning sånn mot mørketiden.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥