01.11.2011

GJENBRUK AV RAMMER!

Jeg kjøpte en billedliste på IKEA for over et år siden, og for et par uker siden kom den opp på veggen i stua, TTT...... Hadde 3 bilder som jeg tenkte jeg skulle ha der, men de var grå rammer på, og jeg ville ha svarte rammer. Da var det bare å ta turen på Europris og kjøpe svart spraylakk.


Ble veldig fornøyd med resultatet og bildene har nå fått sin plass på billedlista over det hvite skapet.
Bildet av vesla 14 mnd, familiebilde tatt samtidig og bilde av minsten 9 mnd.

I kveld er det nok et foreldremøte, men nå får vi tro at det er det siste i år.....

GOD GREY'S ANATOMY-KVELD TIL DERE!

3 kommentarer:

  1. Smart og fint!
    Synd du ikke fikk med deg gjenbruksforedraget på Rosendal hotell, for det var kjekt;)

    Fin dag til deg og klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Spray er genialt til det meste, har jeg funnet ut. :-D Fine ble de!

    SvarSlett
  3. Rammene ble veldig fine :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥