16.11.2011

HOUSE DOCTOR!

I fjor før jul kjøpte jeg meg 2 reinsdyr fra House Doctor. En stående med horn og en liggende uten horn. Det var meningen at det skulle være julepynt, men jeg ble så glad i dem, at de har stått fremme hele tiden. Og så er de ikke typisk julepynt heller da.

Og da jeg kom over 2 reinsdyr fra House Doctor for noen uker siden, ropte de høyt at de ville bli med meg hjem...... Hi, hi..... Så da flyttet det inn et stående reinsdyr uten horn og et liggende med horn. Motsatt av de jeg hadde fra før.

Telysestakene har jeg hatt en stund, de er nydelige med tente lys i.

Jeg var så heldig å vinne en ugle fra House Doctor hos Solveig med bloggen, Kvardagsgleder, og den ble jeg kjempeglad for. Og nå har den fått selskap av en til.

EN NYDELIG TORSDAG ØNSKES ALLE!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥