11.02.2012

SNØ!!

Det har vært noen dager med snø og kaldt, og da er vi ganske raske med å utnytte snøen. Den farer like fort som den kommer her i sørvest.

Det er en stor og god akebakke like bort forbi oss, og den er kjempegøy å ake i.

Og de 2 minste liker å gå gå på ski, både bortoverski og nedoverski. Er veldig glad for at de ikke har blitt påvirket av meg, som rett og slett ikke liker skigåing.....

I dag er her sludd og regn i lufta, så det spørs hvor lenge vi har snøen.

EN KOSELIG LØRDAG TIL SMÅ OG STORE!


7 kommentarer:

  1. Det ser ut som om dere koser dere kjempemasse! Herlig!

    Ha en fin-fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Bra ungene koser seg :-) Jeg er heller ikke glad i ski, og gruer meg litt til skidag til uka :-/

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Fargeglade barn i snøen, så koselig. Her er snøen stort sett ganske hard. Men vår besøkene fra Athen har både prøvs ski, skøyter og aking for aller første gang ;)Moro det for noen som nesten aldri har sett snø engang.

    Ha en flott lørdag ;)

    SvarSlett
  4. Hihi, ja barnerom har jeg ikke begynt å tenke på enda, kan se for meg at når det også kommer inn i miksen så blir det enda mer å tenke på ;)

    Ha en finfin helg!
    Signe

    SvarSlett
  5. Herlig å se glade barn i fri utfoldelse!!

    JENNY dressen var helt bedårende!

    Takk for titten og klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Hei!!! kjekt å sjå andre bloggara i kommunen!! :) eg e no ganske ny, kjempe kjekk verden dette!! Masse fint du lage!! :) flink!!
    -Diana-

    SvarSlett
  7. Snø er gøy!
    Snuppelina vår har gått sitt første skirenn i dag, gøy! Jeg var riktignok hjemme med bronkitten min, men papsen og noen besteforeldre var med og heiet ;)
    Ingen tvil om at unger og snøaktiviteter hører sammen!
    Ha en fin ny uke :)
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥