14.02.2009

HELG OG ALLE HJERTERS DAG.......

En noe redusert familie med omgangssyke i heimen siden onsdag, har ikke de store planene for Valentines dagen. Har ikke noe tradisjoner for å feire den.

Men legger ved bilder av brudebuketten min da jeg giftet meg med mannen i mitt liv i august i fjor.

Buketten består av små og store mørkerøde roser, formet som et hjerte. Innrammet av "kvister" ,blad og gulltråder.



Her knapphullsblomsten til min kjære ektemann, en liten kopi av buketten min.








Buketten symboliserer det meste av hva Valentine bør stå for. Men det er viktig å huske hverandre i hverdagen, det er kanskje da vi trenger det mest. :0)


ØNSKER FOR EN TRIVELIG SØNDAG, GOD FERIE FOR DE SOM HAR DET NÅ!

4 kommentarer:

  1. For en nydelig bukett!
    God bedring!

    SvarSlett
  2. Nydelig bukett. Den lignet mye på min bare at min var en kule.

    Stilig at knapphullsblomsten var lik brudebuketten.

    Ha en trivelig søndag:)

    SvarSlett
  3. Hei Ann Helen :)
    Hekling er egentlig ikke noe hokus-pokus..
    Har flere venninner som sier de ikke kan hekle men likevel har startet opp med mormorruter og har klart å fullføre små tepper ettehvert..
    Stå på :)
    Ønsker dere en god bedring og fin helg videre!
    Hilsen kardemomme :)

    SvarSlett
  4. Kjempenydeleg bukett og knappholsblom:)
    Håpar at de over den verste sjuka nå, og er friske og raske igjen:)
    Klem H

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥