10.02.2009

HVORFOR BLOGGEN MIN HETER SNILLPIKE....

Denne koppen som jeg hadde når jeg var liten, er opphavet til navnet på bloggen min. Hanken er blitt knust og den er blitt matt i fargene etterhvert, men jeg er veldig glad i den allikevel. Den har stasplass i skapet i stua i lag med dette fatet og denne skålen, som jeg også brukte når jeg var liten.
Dette etasjefatet har jeg fått etter min mormor, som døde i okt 07. To uker etter at jeg fikk minstejenta mi. Bruker det kun ved spesielle anledninger, og er veldig redd for det.










Denne "tavlen" el bildet, fikk mine foreldre et besteforeldrene til min far. Jeg har alltid likt det så godt, og stadig hintet om at jeg har plass til det, om de ikke har. :0)


Da vi giftet oss i aug 08 fikk vi det, og jeg var til et rammeverksted og fikk det innrammet på nytt. Den gamle rammen var delvis ødelagt.






Detalj av pynten. Det er noe slitt og skjørt, men alldeles nydelig synes jeg.







ØNSKER OM EN FORTSATT FIN UKE, OG TAKK TIL DE SOM HAR LAGT IGJEN KOMMENTARER. KOSELIG Å SE AT DET ER NOEN SOM LESER BLOGGEN MIN.

3 kommentarer:

  1. Dette var mye flott fra en svunnet tid. Skjønner godt at du vil ta god vare på dette.Bildet var alldeles nydlig.

    SvarSlett
  2. Koseleg med slike gamle ting som ein har med seg frå barndommen eller har arva! flotte ting du har fått med deg :)

    SvarSlett
  3. Koselig med slike ting ein har brukt i barndommen, sjøl har eg eit fat med ei jente på som eg hadde som lita. Har det i tallerkenhylla mi og er veldig redd for det sjøl om det er svært slitt. Eg ønsker deg ei riktig fin helg !

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥