07.02.2009

PÅSKESTEMNING I FEBRUAR........

Nå er det helg igjen, og vi har hatt et fantastisk vær her i sør-vest i dag. Skikkelig påskevær, men februar på kalenderen. Sol fra nesten skyfri himmel , + 4 grader og masse snø. Unger og voksne har hatt en fin dag i akebakken.


På vei til akebakken. Minstefrøkna har knapt sett snø før, og kaller det nam nam. :o)


"Vil du ikke ha hansken din på pappa, så du ikke fryser på hendene ?"



Et lite fall i bakken, ikke helt i form i dag den små storebroren vår, litt vondt i magen, slapp og småspist. Meldt samme vær til i morgen, så håper han friskner til.



Mor i huset har vært hjemme og sørget for rene klær og pizza-snurrer til kvelds/nistemat.




Ønsker små og store en koselig lørdagskveld og søndag.

3 kommentarer:

  1. så deilig det så ut. Gleder meg veldig til det blir påskevær her også :) Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggeleg kommentar hos meg,- det setter eg pris på! Dei pizzasnuarrane såg veeeldig fristande ut! Nam...

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.Ønsker deg og dine en herlig uke! Kanskje jeg burde prøve meg på noen pizzasnurrer...såg utrolig godt ut!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥