16.03.2009

HANDLETUR PÅ FRYD!!!!

I dag har vesla og jeg vært på FRYD og handlet litt. Er så synd at kjeden er konkurs. En veldig flott butikk, og her på Husnes har det også vært kjempekoselig betjening. Det er jo greit at en nå kan handle med 50% avslag, men jeg ville heller beholdt butikken jeg da.

Men det ble noen ting med oss hjem i dag òg, og masse penger har jeg spart, siden det var halv pris på alt ...........


Noen ny håndklær i litt spreke farger. Vi har planer om å pusse opp det ene badet vårt. Og da er det kjekt med nytt tilbehør.










12 ny middagstallerkar i dette flotte, romantiske rosemønsteret. De hadde desverre kun 12 flate tallerker igjen, så det ble med de. Har dype tallerker kjøpt på IKEA, som er i samme stilen, creme farge, uten mønster på. Så de går greit i lag med de.





Disse hjertene klarte jeg rett og slett ikke gå fra. Og så passet de så godt opp i denne skålen da. Skålen er i sort med blondestoff, ikke så lett å se av bildet, men den er kjempefin. Vi fikk den i bryllupsgave, da vi giftet oss i august i fjor.





Disse lysestaken er i glass med "bobler", enkle og stilrene.








Og til slutt ble det 2 rammer og en serviettholder i samme serie. Rammene omkranser de to minste sjarmtrollene i familien.


I dag har vi vært i bursdag til en gutt som mannen min er fadder på, så det ble litt kaker på oss i dag òg. I morgen har nr 2 i flokken 14 års dag, og han har bestillt Joika-kaker (av alle ting) til middag. Og suksèterte til "dessert". Og det skal han selfølgelig få.


Mannen min reiser til Oslo i morgen og skal være borte til lørdag, så da blir full fart her resten av uken.

GODE ØNSKER TIL DERE ALLE FOR EN FORTSATT FIN UKE!!!

2 kommentarer:

  1. Eg har også vore å handla ein del på Fryd, men er heilt enig, vil mykje før foretrekkja at butikken fortsette, enn å gjera noken varp på opphørssalg. :(
    Gratulerer med alle bursdagane i huset.

    SvarSlett
  2. Hei, så koselig at du hadde lagt igjen hilsen til meg på siden min! Jeg er jo helt ny dette blogge-gamet, har bare holdt på ei uke. Så herlig bilde av deg og barna dine, han ser sååå god han på 3,5 år. Mine barn er 17, 16 og 10 år, en gutt og 2 jenter. Jeg er også hjemmeværende for tiden og trives med det. Nå har jeg lagt inn "følger" tilsiden din, så da skal jeg følge litt med deg også - det blir koselig! Ha en strålende dag!!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥