13.03.2009

HELG IGJEN, OG BURSDAGSFEIRING HOS OSS.

I dag har vi feiret bursdag for de 2 største guttene. Eldstemann hadde på søndag, og nest eldste har kommende tirsdag. Så da ble det felles familiefeiring i dag. Foreldrene mine har tatt turen fra Sunnfjord òg, så totalt var vi 23 stk. En stor flokk etter hvert, men veldig koselig å få samlet alle, ikke så ofte det skjer. Kun min bror med familie som manglet. Men de bor i Sunnfjord, så litt langt å kjøre bare for et bursdagsbesøk.

Tiden springer i fra oss, tenk at de 2 eldste guttene er 19 og snart 14 år. Eldstemann skal et planen flytte hjemmefra til høsten for å begynne på videre studier. Og vurderer litt å flytte til Ålesund. Mor i huset synes det blir veldig langt, men det er vel livets gang, så lite å gjøre med det. Positivt at han satser på en solid utdannelse.
Her er de 4 flotte ungene våre.


I går ettermiddag koste de 2 minste og jeg meg ute i vårsola. Vi plantet påskeliljer i potter og ryddet og pyntet med inngangen. Var veldig fornøyd med resultatet alle 3.
Denne kransen kjøpte jeg til jul, og varierer med pynt et årstid.
Nå har den fått fine sinkhjerter kjøpt på Fryd, og skilt kjøpt på Kremmerhuset.
Blomsterpotte kjøpt på Ikea og sink sommerfugler kjøpt på Fryd.

Sink balje med påskeliljer og lerkekvister. Bare nytt inngangsparti som mangler, så er det helt perfekt. Men det står mye på oppussinglista vår, og inngangsparti står nok et stykke nede på den lista, desverre. Skulle helst ha fått gjort alt på en gang jeg da.......

Dette bladet kom i posten i dag, koste meg med det etter å ryddet et bursdagen og lagt de 2 minste. Alltid kjekt med nye impulser.

ØNSKER OM EN TRIVELIG HELG FOR SMÅ OG STORE! :0)

4 kommentarer:

  1. Så deilig det høres ut å gjøre vårting! Lengter så veldig!!! Koselig blogg du har! Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Det er så moro nå når me kan finna litt vårteikn ute,godt for både kropp og sjel. Ha ei fin helg1

    SvarSlett
  3. Så koselig at du la igjen et lite livstegn i bloggen min og tusen millioner takk for at du kalte meg jente ;)

    SvarSlett
  4. Hei, jeg har skikkelig stevd for å prøve å få til forskjellige triks her på blogen jeg også. Hvis du venstreklikker på telleren min f.eks kommer du til en nettside, der må du logge deg på med en mailadr ++, det de spør om, deretter kan du velge hva slags type tall du vil skal vises på din side og velge dem, til slutt får du en "kode" som du må kopiere og lime inn i en "gadet", du må velge "gadet" hvor en tredje part får adgang (eller noe sånt - dette var litt vanskelig å forklare..) lim inn "koden" i det store feltet og skriv evt "antall besøkene" i overskrift-feltet. Trykk "lagre" så skal alt kunne være i orden.....
    Dette var veldig vanskelig å forklare, håper virkelig du klarer å få det til - ikke gi deg!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥