24.04.2009

PAY IT FORWARD!

Jeg har kastet meg på en runde med Pay it forward. Dette er noe som dukker opp i bloggverden med jevne mellomrom, og jeg har flere ganger tenkt jeg skulle bli med. Nå meldte jeg meg på via HOBBYROMMET , og gleder meg til det dukker opp noe i postkassen min i løpet av de neste 365 dagane. Reglene for de som vil være med er følgende:

  1. Du må ha egen blogg slik at du kan dele budskapet.
  2. Du skal ha lyst til å glede andre.
  3. Du skal sende avgårde dine 3 gaver innen 365 dagar.

payitforward2

Er du som meg, så liker du godt å få ting i postkassen din. Har du blogg i tillegg, så er det bare å slenge seg med!

Å fikse tre gaver i løpet av et år høres ut som en enkel og trivelig utfordring.

Det kan jo være hjemmelagede ting, eller en kan prøve å finne noe som en tror kan falle i smak hos mottakaren. Det bestemmer en helt selv, og det er ingen regler for hvor stor eller hvor liten gaven skal være.

Er du med? Skriv i så fall en kommentar til dette innlegget.

3 kommentarer:

  1. Jeg er med :) Koselig med slike pay it forwarder :)

    SvarSlett
  2. Hei dette hørtes jo artig ut, det vil jeg jo gjerne være med på - men jeg er jo helt ny og denne gangen tror jeg nesten du må forklare meg litt mer inngående...

    Kan man sende hva som helst, eller bare garn?
    Kan man sende til hvem som helst som har blogg?
    Må man spørre etter adressen deres,da....
    Hvordan verver man flere som vil sende noe? Må man skrive innlegg om det?

    Hmm, hodet mitt er fullt av spørsmål som du skjønner...

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  3. Hei

    Elsker overraskelser i posten:)samtidig som jeg synes det er morsomt å glede andre. Dette vil jeg være med på.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥