11.07.2009

ODD MOLLY

Jeg har lenge hatt lyst på en tunika eller kjole fra Odd Molly. Synes klærne derifra er så fine. Så mange flotte detaljer, og så spesielle....

Og nå har jeg endelig fått meg en tunika. Er veldig fornøyd, og gleder meg til å bruke den.

Modellen som jeg har er i hvitt med lysgrå korsstingbroderi over hele tunikaen.

Under brystet er det et litt fargerikt broderi, med en søt sløyfe over.

Og logoen til Odd Molly på ene ermet.

I kveld er jeg alene hjemme med de to minste, og de er vel i seng. Mannen min er med å arrangerer rekefest i båthuset, så det blir nok langt på natt før han er hjemme igjen.

Mandag reiser vi HJEM til Sunnfjord på ferie. Så i morgen må vi på loftet å hente kofferter og pakke det vi skal ha med oss. Gleder meg til å reise, men alltid litt stress med oppvasking av klær og pakking.

Ikke alltid like greit å vite hva en skal ta med seg, sommeren på vestlandet kan til tider være svært skiftende.

ØNSKER DERE EN KOSELIG LØRDAGSKVELD.

1 kommentar:

  1. Eg og har sansen for Odd Molly sine klær. Synd vi ikkje får tak i dei her, for eg må nesten prøva de først...
    Sant som du seier, ikkje enkelt å pakka for ferie på vestlandet,men gløymer du noke er det god unnskyldning for ein handletur :)
    God ferie til dåke alle, og håpar dåke får fint sommarvær.
    Anita

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥