10.07.2009

LITT NYTT I VINDUET.

Jeg hadde en kjempekoselig tur til Bergen på onsdag, med veldig trivelige jenter. IKEA var målet for noen av de, men for meg vår målet Stoff og Stil.

Og jeg kan love at jeg handlet, gikk ut dørene noen tusenlapper fattigere. Men kjøpte masse flotte stoffer og tilbehør, så nå er jeg klar til å møte høsten i lag med symaskina.

Vesla skal begynne i barnehage 3 dager for uken 24. august, så jeg blir plutselig alene hjemme om dagene, etter å hatt småtroll rundt meg i over 4 år etterhvert. Så det blir nok veldig rart med det samme, men det går seg nok til.

Lysestakene fikk vi til bryllupet vårt i fjor, måken har oldefar min laget og kanna til høyre kjøpte jeg på IKEA på ons. Den er i metall, og jeg synes den var så fin.

I går var vesla, minsten og papsen til fjells en tur. Her nyter vesla nista, med utsikt hjem. Huset vårt ligger rett til venstre for vesla.

Her lekes det Bukkene Bruse.

Minsten koser seg med blåbær.

GODE ØNSKER FOR HELGEN TIL DERE ALLE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥