07.07.2009

PUTER TIL VESLA OG MINSTEN OG REGNVÆRSAKTIVITET.

I formiddag sydde jeg puter til vesla og minsten som de skal ha i tv-stolene sine, og nå i sommer i stolene deres på terassen.
Minsten har fått frosk på sin og vesla hjerte på sin. Stoff fra S&S.

Har vært litt ustabilt vær hos oss i dag, regnbyer innimellom, men godt og varmt allikevel. Så minsten mente det var på sin plass med litt maling i dag siden det regnet.

Så her er begge 2, dypt konsentrert om malejobben.....

I morgen skal jeg på jentetur til Bergen. Noen av jentene har ærend på Ikea, men jeg skal på Stoff og Stil!!!

Gleder meg, ikke ofte jeg er på handel uten å ha barn med meg. Vi reiser tidlig i morgen, og er nok ikke hjemme før langt på kveld.

ØNSKER ALLE EN FORTSATT FIN UKE!

1 kommentar:

  1. God tur til Bergen, misunner deg den turen innom STOFF & STIL.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥