24.09.2009

HYTTEGARDINER.

Det har blitt en lang blogg-pause på meg. Farmoren min døde for 2 uker siden, så jeg og vesla har vært i Sunnfjord i begravelse. Så har liksom ikke hatt den helt store lysten til mer enn det som har vært nødvendig for å halde hjula igang.

Men i morgen skal jeg kjøre til Rauland (Hardangervidda), på hyttetur med 5 flotte jenter. Blir rart å reise på tur uten noen av barna, har stort sett noen av de med meg når jeg reiser noen steder. En veninne og familen hennes har hytte der oppe, og vi skal være der i helgen. Lørdag er det planlagt shopping, spa og 3-retters middag på et hotell der. Gleder meg masse, blir nok en kjempekoselig helg.

Har hjulpet veninnen min som eier hytta, med gardinenen til stua. De var ferdig sydde med løpegang oppe. Men har sprettet opp falden oppe, sydd ny fald og satt på "malje" ringer. Ble fint synest jeg, blir spennende å se de opphengt i helgen.

Hytta ligger som sagt på fjellet, så motivet på gardinene passet veldig bra.

Masse flotte dyr, bjørn, hare, hjort m.m.

Ser veldig fram til en helg med 5 gode veninner, og synes teksten på dette bildet sier alt om hvor mye et vennskap har å si!

ØNSKER DERE ALLE EN KOSELIG HØST HELG!

5 kommentarer:

  1. Trist å høre at du har mistet farmoren din - skjønner godt at du ikke orket blogge på noen dager da...
    For noen vakre gardiner, passer jo supergodt til en hytte på fjellet!

    Ønsker deg en flott og avkoblende helg med mange fine opplevelser!


    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  2. Så trist å høre om farmoren din. Håper at du føler deg litt brder etterhvert. Hvem ville vel orket å blogge når slikt skjer?

    Flotte gardiner du hadde sydd, passer sikkert kjempe bra når de kommer opp. Du må kose deg masse i helge på tur.
    Ha en flott helg ;)

    SvarSlett
  3. Trist å høyre om farmor di.
    Håper det går bra med deg og dine.
    Kos deg i helga med gode venner.
    Gardinene vart flotte, synest det pyntar opp med slike ringar på.
    Vi ventar dotter vår heim i helga, har ikkje sett ho sidan ho reiste til Oslo på skule.
    So det blir kos med alle heime.

    God helg tl deg.

    SvarSlett
  4. hei. Var noen flotte gardiner. Skulle gjerne hatt slike selv. Kan jeg spørre hvor de er kjøpt??

    SvarSlett
  5. Veldig fine hyttegardiner!!! Hvor kjøpte du disse??? Jeg skal innrede hytta mi nå og syns de var supre!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥