27.09.2009

FANTASTISK JENTETUR TIL FJELLS.

Da var vi hjemme igjen etter en kjempefin helg på hyttetur. 6 jenter var vi, og vi har hatt det helt fantastisk.

Her er hytta til min veninne og familien hennes.

Halvparten av oss reiste til fjells torsdag og resten reiste fredag. Vi som reiste fredag kom til god og varm hytte, og fikk servert indrefilet, fløtegratinerte poteter, grønnsaker m.m. til middag fredag kveld.
Peis og pipe i "naturstein", varmet godt.
Jeg likte så godt peisinnsatsen, den var bare så fin.Spisekroken med den flotte lysekrona.

Deilig stol med saueskinn, koselig å synke nedi den med en godt bok og fyr på peisen.

Gardinene som jeg fikset på, er komt opp. Ble veldig fint.


Lørdagen var vi og shoppet litt, mange flotte butikker. Så tror ingen kom tomhendt tilbake til hytta. Om ettermiddagen var det spa på alle sammen, og så herlig det var. Kun oss selv å tenke på en hel helg, luksus bare det.

Lørdagskveld hadde vi 4 retters middag på et høyfjellshotell. Hjemme igjen søndag kveld etter omkjøring pga stengte veier (masse nedbør på sørvestlandet). Lite søvn i løpet av helga, men føler meg så opplagt allikevel.

Får jo veldig lyst på hytte selv etter en sånn flott helg. Hytta lå så flott til òg. Nær et stort vann, med båtfeste og mange flotte sandstrender. 10 min i bil til nærmeste skitrekk og 5 min så var en i sentrum av bygda med diverse butikker.

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KOMMENDE UKE!

1 kommentar:

  1. Kjekt med ein jentetur, godt å berre tenke på seg sjølv iblant.
    Ha ei fin veke.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥