07.08.2010

LITT NYTT PÅ BADET!

Disse bokstavene kjøpte jeg til badet for en tid tilbake. De var hvite, men jeg (les min kjære pappa) har sprayet de svarte. Det var meningen at de skulle stå i vinduet, men de var ikke stødig nok til det. Så jeg har hatt dobbelsidig tape på de, og hengt de opp på veggen ved siden av dusjen.
Klokka kjøpte jeg på Husnes i går, er fra BLACK DESIGN. Den skal henges opp på badet, men har ikke fått gjort det ennå. Jeg bruker ikke klokke, så det er veldig greit å ha en klokke der, så en ser hvor god tid en har når en steller seg.

ØNSKER ALLE EN SOLFYLLT LØRDAG!
post signature

1 kommentar:

  1. Veldi fine ting du hadde kjøpt!! Ny sola i dag ( for da har dei lova på YR.no!!) og ha ei strålande helg! Klem frå Solveig

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥