30.07.2011

OPPUSSING ELLER IKKE?!?

Eldstemann skal begynne å studere i Bergen til høsten, og på lørdag var han på visning på et hus som han skal dele med 3 andre studenter. Da var jeg kjapp å tilby han å låne min bil med ferjekort og bombrikke, mot at han hentet et skap på Sotra til meg.

Det svarte han fornøyd ja til, men tror han angret seg da han måtte streve både vel og lenge for å få med seg skapet. Til slutt ble det plassert på taket.....

Men mor i huset er fornøyd, nok et skap har funnet veien til garasjen vår..... JIPPI....

Er kjempefornøyd. Litt dekor har ramlet av i årenes løp, men det har tidligere eier tatt vare på. Så det skal jeg lime på igjen. 

Ellers er skapet veldig fint behandlet, uten hakk el riper kun normal slitasje.

Her er der  hvor det er skadet, men tror det skal gå fint å lime på biten som mangler.
Men jeg er usikker på om jeg skal male det eller bare beholde det som det er.
Noen som har gode forslag å komme med???

Er på ferie "hjemme'' i Sunnfjord, og visst været blir som det er lovet i dag, blir det nok en tur til Atløy på krabbefestival. Enten pr båt eller bil.

FIN LØRDAG TIL ALLE!

3 kommentarer:

  1. Nydeleg skap.
    Eg ville latt det være som det er, men ser mange maler dei og pynter dei med tapet.
    Det blir jo fint det også.
    Sjå her inne for idear: http://malingsdamene.blogspot.com/
    der står det også fortalt korleis ein gjere
    jobben med skap.

    Kose dåke på Atløya, der pleide eg å vere når eg var lita siden min bestefar er derifrå.

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er fint som det er, men det kommer litt an på hva du har fra før og hvor det skal stå om jeg ville malt det eller ikke....

    SvarSlett
  3. Hei hei og velkommen som følger hos meg!

    NYDELIGE Skagen kjoler til deg og din datter:o)

    Det skapet ditt,,du spør om råd...Slik jeg ser det, er det finèr plater på dørene, er det ikke?
    Om det er det, ville jeg ikke stusset på og malt det.Er det heltre, kan du godt vente litt..

    Du spurte om adressen til Zelma:pearls-of-zelma@hotmail.com

    Ha en fin kveld og klem fra meg:o)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥