29.07.2011

SAGEN KJOLER!

Har hatt lyst til å kjøpe SAGEN kjole til vesla og meg selv. Etter ferie i Danmark og ytterligere 6 uker ferie, samt en god del investeringer på hus og hage, synes jeg de ble i dyreste laget for VISA kortet. Men så annonserte Hilde med butikken Frøken Fryd at hun solgte alle SAGEN kjoler til halv pris, og da var jeg ikke sen om å sikre en til hver av oss.
Og vesla er så kry over at jeg og hun har like kjoler.....

Nydelige blondetaljer og andre søte detaljer og i en behagelig kvalitet som er deilig og ha på seg.
Så fornøyde med kjolene, og tusen takk til deg Hilde som sendte kjolene til oss.

GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Kanskje den vesle tutta vert omvendt no... til å like og gå med kjole!?
    Snakkast!

    SvarSlett
  2. Utrolig skjønne kjoler da! Tenker dere er flotte der dere går side om side i like kjoler♥
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Så søtt! Nydelige kjoler da, og du var heldig med kjøpet :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. Dette er nydelige kjoler, har selv til meg og barnebarnet :))) ... men ville bare si at nede på Baronessa er det også 50 % på dem og vi har endel igjen, vist du vil ha deg andre typer av dem også :)

    sommerklem fra Babsy

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥