18.10.2011

VIMPLER TIL TRONDHEIM!

I Trondheim bor det en flott jente som heter Ingunn. Hun og mannen hennes har ventet i mange år på å bli foreldre til et barn fra Kina. I september fikk de endelig gladmeldingen, og de reiste til Kina og hentet seg en herlig liten jente. Jeg er så heldig å ha blitt kjent med Ingunn gjennom bloggen hennes Ellinor`s eventyr.

Før sommerferien bestillte Ingunn en vimpelrekke hos meg, som skulle henge på rommet til deres lille solstråle. Høsten har vært travel for meg, men i forrige uke ble det sendt vimpelrekke til Trondheim og en liten VELKOMMEN pakke til den vesle snuppa.

Ingunn ønsket vimpelrekka i turkis/mørk rød. Hadde ikke så mye av disse fargene, men har brukt det jeg synes passet.

Jeg håper at den faller i smak, selv om ikke fargevalget er helt som ønsket.

Alle stoff fra S&S.

Blonde kjøpt på ETSY.

Håper at du blir fornøyd Ingunn, visst ikke er jeg takknemlig for en tilbakemelding og bli enig med deg hva vi kan gjøre annerledes.

GOD TIRSDAG!


4 kommentarer:

  1. Heia

    Tusen takk :) Den er kjempefin og er allerede oppe på veggen på rommet.
    Og så snart Solstrålen legger seg skal det komme penger din vei :)

    SvarSlett
  2. Veldig fin, og nok veldig hyggelig for mottakeren å få :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Heisann Ann Helen! Tusen takk for koselig kommentar hos meg - som alltid ღ Det går fint på jobb, men jeg ville nå helst vært hjemme ett til år om det hadde vært en mulighet. Men vi skal være heldige for den tiden vi faktisk har. Det er fælt å tenke på ståa noen år tilbake som du opplevde med dine, 6 mnd og ut i jobb. Huff, utenkelig nå o_O Alt går seg heldigvis til og far trives hjemme mens jeg har rooolige dager på jobb, thihi. Det er mer arbeid å være hjemme, men ok - ja takk begge deler :)

    Ser du har hatt en svært så hektisk og produktiv bak deg med kosetur og en masse bursdager og egenproduserte gaver. Flinke du! :)

    Jeg fikk gitt min søster den apekattluen du laget, den var midt i blinken. Passet fint med lappen din på også - "Snill Pike", thihi. Dobbel betydning :D ღ


    Misunnelig på den lampen... FIN! :)
    Kos deg innendørs og utendørs i fine høstværet!

    Stor klem fra meg,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  4. Hei! Nydelig vimpelrekke!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥