28.11.2011

NY VESKE!

1 dag i uka er jeg hos fysioterapeut og 2 dager trener jeg Pilates hos fysioterapeut. Jeg må ha med eget håndkle og laken, og dette har jeg brukt en vanlig plastpose til. Men nå har jeg omsider sydd meg en veske, som skal erstatte plastposen. Har tenkt på det en god stund men TTT....

Kraftig linstoff fra S&S, foret med stoff fra retrolager.
Har prøvd å få fatt i mer av det blå stoffet, men det er desverre utsolgt hele tiden.
Mønsteret har jeg laget selv.

 Applikert en stor og

en liten stjerne.

Så nå skal plastposen kastes, og veska tas i bruk i morgen tidlig.

GOD UKE ØNSKES SMÅ OG STORE!


3 kommentarer:

  1. Klart du må ha sjølvlaga veske i staden for plastpose. Veska er flott.
    Ha ei fin adventstid.

    SvarSlett
  2. Flott pose!! Stjerner er jo så flott!!

    God advent!!
    klem

    SvarSlett
  3. Fin veske! Klart du ikkje kan gå rundt og vifte med ein plastikkpose:)
    Ha ei fin, ny veke!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥