31.01.2009

SPENNENDE POST I DAG.........

Etter inspirasjon i bloggen til Hilde S., har jeg bestillt disse bøkene fra nettbok-handel.
Har sett gjennom de noen ganger i dag, og gleder meg til å ta fatt på syingen.
Utrolig mange fine mønster og ideer. Kanskje jeg skal begynne å tenke på julen alt..... Greit å være tidlig ute av og til.

Denne boka har jeg bestillt fra Hobbyklubben.
Masse flotte ting her òg. Det var døgnet nå da som skulle hatt noen timer til. Eller så må jeg sende mann og barn på ferie, og sitte å strikke og sy i flere dager. Men det blir nå litt ensomt da.

Til slutt må jeg bare vise et tips jeg fann på bloggen til en inspirerende dame. Hvordan lage nye bilder om til gamle med et tastetrykk. Skikkelig moro var det, og et spennende resultat.
Bildet er de to minste barna mine, hos fotograf rett før jul.
Nettstedadr. for bildebeh.: http://labs.wanokoto.jp/olds.

2 kommentarer:

  1. Hei ! takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Ja, Italia er noe å tenke på. Eg likar byane ved Gardarsjøen svært godt, og Cinq Terre (5 små byar som ligg heilt i nord vest). Toscana er og kjempefint, ja og for ikkje å snakka om byane Roma og Venezia då. Mykje å velgja i, og garantert kjekt. Så fint bildet var som du hadde laga om til gammalt. Kan eg spør åssen du gjorde det ? Ha ein fin søndag !

    SvarSlett
  2. Adr til nettstedet der jeg gjorde nye bilder "gamle". http://labs.wanokoto.jp/olds.
    mvh ann helen

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥