30.04.2009

HUSLYKTER!!!!!

Huslykter i sink har jeg hatt lyst på lenge. Har ikke funnet akkurat de jeg har vært ute etter. Men i begynnelsen av uka fann jeg 2 stykker da jeg satt og surfet litt på nettet. Og i dag kom de hjem i posten til meg.Kjøpt hos mirabell.no

Gleder meg til å finne en plass til husene, og tenne lys i de senere i kveld.

Har nett fått minsten og vesla i seng. Mannen min har vært i Oslo denne uka, og kommer hjem om en times tid. Nesteldste i flokken har reist til Sunnjord i dag (langhelg er greit å utnytte), og skal på båtmesse i morgen, i byen i vest, Florø. Eldstemann er rødruss i år, og i dag var det russedåp, så hvor tid han kommer hjem i natt er ikke godt å si. Unner de tiden etter så mange år på skolebenken. På sensommeren venter førstegangstjeneste, noe han ser fram til, er skolelei, og gleder seg til å prøve noe helt annet.

Nå skal jeg henge ut noen klær til tørk, før jeg tar kvelden. Er sliten etter en uke alene med hus og unger. Ser fram til langhelg.

GODE ØNSKER TIL DERE ALLE FOR EN DEILIG MAI-HELG!

1 kommentar:

  1. Desse lyktene blei sikkert flotte med lys i.
    Har ein rødruss vi og, reknar med ho har hatt ei flott 1 mai natt i Førde:)ho kjem heim ein tur i dag og skal feire litt forseinka bursdag med oss.
    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥