09.06.2009

BUKSE TIL MINSTEN.

Minsten gikk ut for å leke med nabobarna etter at vi hadde spist middag, og mannen min tok med seg vesla på besøk til foreldrene sine, så da var jeg plutselig alene hjemme. Og fikk gjort ferdig en bukse til minsten òg.

Detalj av applikasjon på kneet på buksa.








Dongeristoff og velour fra S&S. Pippi-stoff fra Barntyger.se.

Mønster fra "Barnetøj 0-2 år"





Buksa bak. Synes at baklommene ble litt store i forholdt til buksa, men minsten selv var veldig fornøyd. Så det får bli sånn.






Nå skal jeg få med meg resten av Fruene, fin kveld til dere alle.

3 kommentarer:

  1. Produksjonen er i full gang, ser eg. Kjempeflotte kle du syr,får lyst til å ta fram symaskina når eg ser alt du får til.

    SvarSlett
  2. så fin blogg du har-masse int du lager og skriver om!!!legger deg gjerne til lista mi!!!titter snart innom deg igjen!!!ellers var det koselig at du kom over min blogg også!!!!!og velkommen igjen!!

    SvarSlett
  3. No blei eg imponert. Kjempe stilig! Klem Gunnhild

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥