19.06.2009

DA VAR DET HELG IGJEN..........

Da var fredagen plutselig her, og en ny helg står for tur. Her i kommunen er det Dronningfjord-festival denne helgen. Og husbonden er på konsert i kveld med bl.a. Smokie.

Yr.no har lovet oss pent vær og noe høyere temperaturer, så vi krysser alt vi kan for at det blir en realitet. Denne gjennomtrengende nordavinden vi har hatt de 2 siste ukene, gjør meg både stiv og støl, mye smerter i leddene, og spesiellt i fingerleddene. Så jeg ønsker meg sol og varme.

Har putlet litt ved symaskina denne uka òg. Og resultatet er en ny jakke til vesla.

Jakka er sydd i velour fra S&S.

Nydelige babuska-knapper, kjøpt hos Gurimalla.

Mønster fra Barnetøj 0-3 år.




Jeg har foret jakka med babuska stoff, kjøpt hos Barntyger.se.








Og på ryggen har jeg applikert 3 babuskaer.










ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT MIDTSOMMERHELG (SOLA SNUR)!

4 kommentarer:

  1. Så fin jakke! Det babushkastoffet er så fint! Og knappene matchet på en prikk! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin babuska-jakke!
    Gøy å se hva du kan få til etter en kveld bak symakinen!

    Ha en fin helg! Håper på fint vær for dere som bor litt lenger nord - idag er det sol og nydelig her på sørlandet.

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  3. Igjen så er eg like imponert av kreasjonane dine. Knallfine. Håpar dåke har hatt ei fin helg og kanskje fått med dåke noke av alt som skjer her i helga.

    SvarSlett
  4. Åh, vilken underbar jacka! Verkligen fin!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥