16.06.2009

AKTIVITETSDAG-

I forrige uke var det aktivitetsdag for tilsette m/familier på jobben til mannen min. Aktivitetene var lagt til parken og båthavna like ved bedriften.

Her var ulike aktiviteter for små og store, fotball, sandvolleyball, havrafting, storsjakk, røde kors stand, "basseng" der en kunne se litt av livet i sjøen, fluekasting m.m.

Små og store koste seg, selv om sola forsvant og det ble surt og kaldt etterhvert.

Det de 2 minste våre, og mange med de, synest var størst, var oppmerket bane med batteridrevne biler og motorsykler. Og så fikk en førerkort når en hadde gjennomført.

Her er vesla på tur med firhjuling, hun hylskrek når hun måtte gå derfra. Men det sto tålmodige små i kø og ventet på tur, så det var ingen bønn.






Minsten koste seg òg, og var minst like lei seg som vesla når han måtte forlate bilen.







En skikkelig trivelig ettermiddag for store og små. Bedriften til mannen min har flere arrangement i løpet av året for tilsette med familie, og det er alltid trivelig å være med på.

I morgen skal vi på innskriving i kirken for nesteldstemann, som skal konfirmerest til neste vår.

EN FLOTT UKE ØNSKES DERE ALLE.

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggeleg kommentar hos meg, og beklagar at eg er litt sein i avtrekkaren med å kome innom deg....
    Er litt lite bloggaktivitet på meg for tida, har vel kanskje noko med årstida å gjere, he he...
    Så artig at dine to eldste er født i Førde:0)
    Nydeleg kle du lagar til barna dine, likte veldig godt settet til minstemor....
    Koseleg blogg du har, her kjem eg gjerne innom att!!
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen fra deg. Ser du er flink med symaskinen. Nydelige klær du har sydd til veslejenta. Forrige lørdag var jeg på Stoff og Stil, hvor jeg kjøpte et mønster og stoff til en lignende tunika som den du har sydd. Tenkte jeg skulle sy til mitt lille tantebarn.

    Riktig god helg til deg!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥