30.09.2009

MARIMEKKO-LYS LIVE OG OPPBEVARING FOR TENNBRIKKER.

Jeg ble som sagt ikke helt fornøyd med Marimekko-lysene jeg lagde. Planen var å gi de vekk i presang. Men har behold de selv siden jeg ikke synes de ble sånn de skulle.

Her er 2 av lysene med litt høstpynt på et sinkfat jeg kjøpte på hytteturen i helgen.
Duken har jeg kjøpt i Sunnfjord, der jeg kommer fra.

2 andre lys har fått plass i lysestaker som vi fikk da vi giftet oss i fjor.
Tennbrikkene kommer ikke i noen pene bokser akkurat, så jeg puttet de på et Norges-glass, det tok seg mye bedre ut. Fyrstikkene fikk seg et glass de òg. Dette så mye bedre ut på hyllen over ovnen.

GODE ØNSKER FOR EN FLOTT TORSDAG! ;-D

1 kommentar:

  1. Synst lysa vart fine eg:0)
    Og Norgesglasa er fantastiske å ha i hus og passar til det meste....
    Heldig du var som vant ein så flott støvsugar, det er ikkje kvardagskost nei!!
    Klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥