01.10.2009

DIV. TING ETTER BESTEFORELDRENE MINE.

Jeg har desverre mistet alle besteforeldrene mine. I februar 1995 døde morfar, september for 2 år siden døde mormor, i oktober i fjor døde farfar og i oktober i år døde farmor.

Det er kjekt å ha minner etter dem, sannsynligvis ikke så stor verdi, men veldig stor affeksjonsverdi for meg.
Denne lampa har jeg fått etter mormor og morfar. Det var i utgangspunktet en messinglysestake som ble omgjort til lampe. Jeg har kjøpt lampeskjerm til den på IKEA.
Nærbilde av skjermen.

Dette smykkeskrinet fikk jeg etter farmor som døde for 3 uker siden. Synes det var veldig søtt.

Også dette smykkeskrinet er etter farmor, tror det er i tinn. med diverse motiver rundt hele. Stilig lokk og inni er det foret med rød fløyel.

I dag har det vært sol her hos oss, vesla og minsten har hatt fri fra barnehagen, så vi har vært og handlet litt, og i ettermiddag har vi vært ute noen timer. Men ikke noe temperatur ute lenger, så det var godt å komme inn i stua med fyr på ovnen.

ØNSKER DERE ALLE EN FIN TORSDAGSKVELD.

5 kommentarer:

  1. Det er så koselig å ha ting etter besteforeldre. Jeg har en del ting etter mine. Nydelige smykkeskrin på hver sine måter. Koselig lampe også ;)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Kondolerar så mykje med farmora di! Det var veldig trist:(
    Veldig godt å ha arva noko frå besteforeldra dine:) Då teinkjer ein på dei kvar gong ein ser på tinga!
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  3. Kondolera med farmora di... Trist når det skjer, men en naturlig del av livet e de kje så dei seier??

    Eg syns at marimekko lysa dine var kjempestilige :-) Om du ikkje syns at resultatet blei topp, -så hadde det kansje blitt bedre med "decopage" teknikk -sjølv om eg e litt usikker på koss det virker!

    Ha ei fortsatt fin helg :-)

    SvarSlett
  4. Kjekt med ting vi kan ta med oss vidare etter besteforeldra våre. Ha ei god veke. Klem G

    SvarSlett
  5. Nei, ikke altdi så mye som skal til. ;) Håper du har hatt en fin helg ;)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥