06.11.2009

GAMMELT BARNEFORKLE!




En dag forrige uke laget vesla og jeg raspeballer (komler som de sier her) til middag. Og da krevde hun å få forkle på seg. Jeg fann fram et forkle som jeg brukte selv som lita jente.


 Etter at vi var ferdige, skulle hun selfølgelig ta av forkle selv. Hun skal klare alt selv, og blir ganske fornærmet visst vi hjelper henne....

Forkleet er broder på et gammelt laken, tegnet på med hånd. En flott dame som bor i Balestrand i Sogn som har laget det. Hun var reserve bestemor til meg når jeg var liten, og jeg har fremdeles kontakt med henne.

ØNSKER DERE ALLE EN DEILIG HELG!

1 kommentar:

  1. Det er så artig med slike gamle minner i kvardagsbruk. God helg til dåke.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥