15.02.2010

NY UKE OG 3 HELDIGE SOM FÅR GAVE I POSTEN FRA MEG!

Mandag og ny, ubrukt uke ligger foran oss. Her har vi nedtelling til helgen, da begynner vinterferien og vi skal reise hjem til Sunnfjord. Vesla og minsten gleder seg masse til å besøke mormor og morfar. 

Vi skal òg ha oss en tur til Ålesund og besøket storaste broren, som de 2 små sier. Og det blir spennende for de 2 minste, de skjønner ikke helt dette at storebror har egen leilighet og skal klare seg selv....
Her er de 2 største guttene i høst da jeg og nr 2 i flokken, besøkte eldstemann i Ålesund.

I går kveld trekte jeg ut de tre som får en gave i posten fra meg i løpet av 365 dager.

De tre ble følgende: Ingrids blogg  Marianns Smykker  hjem hos linda
 
Gratulerer alle tre. Kommer noe lurt i postkassene deres etterhvert. Men dere må sende meg navn og adresse til mailen min: ann.hhs@hotmail.com.
Og selfølgelig lage deres egen PIF i bloggen deres.

ØNSKER ALLE EN FLOTT UKE!

3 kommentarer:

  1. tJHOOOOO,HELDIG JEG VAR!!
    Jeg reiser på messe i oslo i morgen så jeg får ikke lagt ut noe på siden min i uka her men straks jeg kommer hjem blir det selvfølgelig lagt ut!!!
    Ønsker deg en fiiin uke!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Hei hei! :-)

    Nei nå kan jeg virkelig ikke klage på at jeg ikke har vinnerlykke lenger, for dette er jo den tredje Give Awayen jeg vinner på bare 3-4 uker! :-) Så jeg er så fornøyd altså *hihi*

    Deilig med vinterferie, og at man faktisk har planer. Vi har ingen planer vi, men jeg synes det er så godt å komme seg vekk litt. Vi får se om det blir noen småturer :-)

    Ha en super kveld videre, det lille som er igjen!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så morsomt at jeg vant.. jeg skal sende deg adressen min! :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥