14.02.2010

VOTTER TIL MAMMA'N MIN!

I dag feirer vi morsdag og fastelaven her hos oss. Valentin har vi ikke noe tradisjoner for.

Jeg har strikket votter til min mamma, som hun har fått i posten fra meg.
 Med hjerte på da, så litt Valentin kanskje.
Strikket i Cortina fra Gjesdal og tovet på 60 grader i vaskemaskin.
Vottene er mørkebrun med lysblå hjerter. Litt vanskelig å få fram rette fargen. Men ble noe friskere i fargen i virkeligheten. Håper de varmer godt i vinterkulda.

GRATULERER MED DAGEN TIL ALLE FLOTTE DERE FLOTTE MAMMAER!
post signature

8 kommentarer:

  1. Deilige votter ! Ha ein flott søndag.

    SvarSlett
  2. De vottene så jammen varme og gode ut, flotte med søtt hjerte på også :D

    Ser du tok utfordringen, blir en tidig dialog med den SMS-saken, hi-hi!

    Ønsker deg en herlig morsdag! Har nettopp inntatt en nydelig frokost i Vestby - straks reiser vi videre til Tenerife på en ukes hopp-på tur ;)

    Nyt dagen - og ha ei herlig uke :D
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Du var da virkelig flink som hadde laget votter. Jeg gjorde det enkelt, bare en blomster. Men det er da hyggelig det også.

    SvarSlett
  4. så fine votter:) heldig moren din er.
    ha en finfin søndag!
    klem

    SvarSlett
  5. Hei! Det var greit å feire alt på en gang, ja! Lett for mennene å huske, burde det være! Håper du har hatt en kosleig dag!

    SvarSlett
  6. Så fine votter, kjempe flott gave å gi til morsdagen!

    SvarSlett
  7. Så fine!
    Og veldig omtenksomt gjort:-)
    Ha en fin uke, klem Hege.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥