23.07.2010

Da vi var på ferie til Kristiansand ble det ikke så mye shopping. Det var på ungene sin premisser, og det var ikke mange minuttene i butikker før de var fornøyde. Men jeg klarte å snike meg innom PANDURO en liten tur. Jeg kjøpte noen flotte TILDA bokser som jeg skal ha på arbeidsrommet mitt. Og litt TILDA stoff som jeg ikke har noe planer for, men vi får se etterhvert hva jeg bruker dem til.
Boksene har allerede komt på plass. Og jeg likte de så godt at jeg har bestillt meg flere på nettbutikken til PANDURO. Har planer om kjøpe noen nye hyller til arbeidsrommet på IKEA, når jeg kommer meg dit. Så da skal det bli system på alle stoffer m.m.

ØNSKER ALLE EN STRÅLENDE HELG!

post signature

2 kommentarer:

  1. Bokser får man aldri nok, og Tildaboksene er jo bare helt nydelige!

    SvarSlett
  2. For noen herlige bokser! Riktig søte var de!

    Og bokser / esker får man vel aldri nok av?


    Klem fra Marianns Smykker:)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥