22.07.2010

HIPP HURRA, I DAG ER DET MIN KJÆRE SIN TUR!

Her det snakk om å samle bursdager på kortest mulig tid, så en slipper unna med et familiselskap...... Og i dag er det altså min kjære mann som fyller år. Spørs om ikke det blir rester etter minsten sinn bursdag i dag, var litt igjen som er puttet i frysen. Sjokoladekaken som jeg lagde går fint å fryse, veldig greit å ha på lur.

SJOKOLADEKAKE!

250 gr smeltet smør
800 gr sukker
800 gr hvetemel
8 ts kanel
4 ts natron
1 l kefirmelk

200 gr/30 min

Glasur:
100 gr smør
500 gr melis
4 ts vaniljesukker
2 ss kakao
8 ss varm kaffi


Så gratulerer så mye med dagen min kjære, håper du får en flott dag!!!

post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥