14.11.2010

BOMTUR PÅ LOPPEMARKED!

Planen for lørdag var å reise på loppemarked i Rosendal. Av en eller annen grunn mente jeg at det begynte kl 1200. Jeg trodde jeg var ute i god tid, når vi ankom Rosendal litt over 12. Men loppemarkedet begynte kl 1100 det, så da vi kom var det ikke mye igjen. Så da ble det noen kaker på vesla og minsten da, og de var veldige gode så det ut til, måtte 2 ganger avgårde å få påfyll......

Sparte jo masse penger da, når vi ikke kjøpte noe på loppemarkedet, men å kjøre til Rosendal uten å kjøpe med seg noe hjem, nei det går ikke. Så da tok vi turen på STEMNING, og der hadde de masse igjen.
Dette lyshuset ble med hjem fra Rosendal.
Minsten og jeg har tent lys i det i kveld, og kost oss med "Skal vi danse".

Vi har vært så heldige at vi har fått hjemmelaget pizza og salat hos svigerinna mi til kvelds. Hun er alene hjemme med ungene denne helgen òg. Mannen hennes er på samme tur som min kjære. Og etter tilbakemeldingene vi har fått via tlf og sms, så storkoser brødrene seg i fjellheimen med gode kamerater.

GOD SØNDAG TIL DERE!

4 kommentarer:

  1. Kjedelig å komme for sent til et loppemarked .....
    Lyshuset var jo flott da....ønsker meg et slikt jeg også
    Ha en fin søndag
    klem

    SvarSlett
  2. Godt du ikke kom tomhendt hjem igjen ihvertfall:-) Kjempefint lyshus!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jaja, om du ikkje rakk loppis, so er i allefall lysthuset flott.

    SvarSlett
  4. Komme en time etter at loppemarkedet åpnet er ingen god idè nei, Hihi ♥
    Men nydelig hus du fikk med deg hjem da... så da var likevel turen verdt det spør du meg:)

    Kjempflotte de lysestakene du har ved siden av huset:)

    Ha en finfin Søndag!

    Klem Line

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥