13.11.2010

NYE MERKELAPPER!

Det har minket på SNILLPIKE-lappene mine i det siste, så for noen uker siden bestillte jeg noen nye. Fikk lyst å prøve litt nye farver, og er veldig fornøyd med resultatet.
Har bestillt fra minanamnband, og er veldig fornøyd med kvaliteten. Bestillte "vaskelapper" òg, en del som har spurt hvordan klærne jeg har sydd til de skal vaskes.

Vesla, minsten og jeg er alene hjemme i helgen. Ganske uvant å bare være oss 3. Pappaen i heimen er på guttetur, på en Statoil hytte i nærheten av Røldal. Og tenåringen er reist til Sunnfjord på pappabesøk. I morgen (el. i dag ble det visst) har vi planlagt at vi skal til Rosendal på loppemarked. Blir spennende å se om vi finner noe, som er verdt å ta med hjem.

EN RIKTIG GOD HELG TIL DERE ALLE!

4 kommentarer:

  1. Flotte navnebånd mp bestillle noen jeg også tror jeg.Ha en fin loppemarked tur.
    Lurer på om jeg må ta turen til Rosendal på julemesse .....
    Ha en fin lørdag

    Klem

    SvarSlett
  2. De får kose dåke i helga:)
    Lykke til på loppemarknaden! Om de ikkje finn noko, har dei nok sikkert gode kaker...

    SvarSlett
  3. Så fine lapper, gøy med farger!!

    God helg!!

    SvarSlett
  4. Så fine lapper Ann Helen - har tenkt på om jeg skal bestille slike selv..!
    TTT(tingtartid) i storfamilien:-D
    Ha en kos lørdag i Rosendal(heldige dere!),
    klem Hege.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥